Followers

Meh Tinggalkan Link Untuk Blogwalking ye..

AkU RaSa... ApA KoRaNg RaSa..??!!


Dah beberapa hari aku tak update blog aku.. Erm.. tak de idea nak kongsi dengan korang sumer.. Jenuh juga aku pikir-pikirkan tapi masih buntu.. Kalau ikutkan memang banyak benda dan perkara yang boleh aku kongsi tapi aku sendiri tak pasti yang mana nak aku pilih..

Aku tak nak pulak nanti ada yang komen yang bukan-bukan pasal blog aku ni.. tapi aku rasa aku ada tujuan aku sendiri untuk buat blog ni.. so isinya pun terpulang pada aku sendiri.. Tak nak la nanti korang cakap korang terpaksa polow blog aku yang tak seberapa ni.. Aku harap korang polow sbb korang rasa korang nak tau siapa aku yang sebenarnya.. itu lebih baik.. aku bukan seorang penulis yang baik tapi bukan juga seorang blogger yang terrerr..hehehe.. masih merangkak lagi aku ni.. aku pun tak suka nak edit2 blog sangat.. cukup sekadar gadget yg ringan2 je sudah.. bukan apa.. mudah untuk aku tgk pemandangan yang tenang dan damai dalam blog aku ni..

Aku anggap blog aku ni sebagai alam maya aku yang mana ianya satu tempat yang
TENANG dan INDAH untuk aku merelaxkan diri aku ketika aku KUSUT.. So aku harap korang tak pelik naper blog aku agak KOSONG berbanding dengan blog orang lain.. Naper? sbb AkU RaSa SeLeSa.. ApA KoRaNg RaSa LaK??...

3 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...