Followers

Meh Tinggalkan Link Untuk Blogwalking ye..

I'm Sorry Good Bye....

sebelum bertemu denganmu hidupku bahagia
semenjak bertemu denganmu ku makin bahagia
semakin lama aku semakin tahu tentang engkau
sedikit kecewa ternyata engkau tak baik

pertama-tama semua manis yg engkau berikan
membuat aku merasakan cinta sebenarnya
semakin hari semakin terungkap yg sesungguhnya
ku makin kecewa ternyata kau penuh dusta

reff:
maafkan ku harus pergi
ku tak suka dengan ini
aku tak bodoh
seperti kekasihmu yg lain

terima kasih oh Tuhan
tunjukkan siapa dia
maaf kita putus
so thank you so much
I'm sorry, goodbye

seribu cara kau membuaiku dengan puitis
maybe kau lupa bahwa aku pun juga manusia
yg punya mata, punya hati, dan perasaan
maaf aku pergi dan takkan untukmu lagi

repeat reff

4 ulasan:

please, dun say gudbye...

singgah dari ghmb..
jemput singgah umah ye?
http://laydie-dda.blogspot.com

 

good bye nak ke mana tuh...

nih qieranna dr ghmb dtg nih...

 

lagu sape ni beb? [sori sy tak dengar radio jauh sekali la lagu melayu, nak2 pulak yg baru2]

 

to k1m1_kaeMos: Ini Lagu Anna Raffali yg juara lagu tu beb..

 

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...